Услуга |
Параметър |
Измерване |
Мерна единица |
Фиксирана гласова услуга |
Процент на жалбите относно коректност на сметките (Bill correctness complaints) |
Съотношение на сметките, за коректността на които са подадени жалби, спрямо общия брой издадени сметки |
0 % |
Фиксирана гласова услуга |
Процент на неуспешни повиквания (Unsuccessful call ratio) |
Отношение на броя на неуспешните повиквания към общия брой повиквания за определен период |
За национални повиквания 0,5 % |
За международни повиквания 0,3 % |
Фиксирана гласова услуга |
Време за установяване на връзка (Call set up time) |
Средното време при национално избиране |
1 секунда |
Средното време при международно избиране |
3 секунди |
Фиксирана услуга |
Качество на разговорната (гласовата) връзка (Voice connection quality) |
Фактор за оценка на преноса на глас – R фактор |
92 |
Фиксирана гласова услуга |
Време за отговор при услуги от оператор (Response time for operator services) |
Средно време за отговор |
16 секунди |
Процент на отговорените повиквания в рамките на 20 сек |
80 % |
Фиксирана гласова услуга |
Коефициент на неуспешни повиквания (Unsuccessful call ratio) |
Отношение на броя на неуспешните повиквания към общия брой повиквания за определен период |
0,4 % |